Samanyolu Yayın Grubunun yayınları kesildi


Samanyolu Yayın Grubunun yayınları kesildi

A+ |Normal |A-

Son güncelleme: 15 Kasım 2015 Pazar 12:05


Samanyolu Yayın Grubuna bağlı tüm TV kanallarının, saat bugün saat 00:00 itibariyle Türksat'tan çıkarılması sonucu ekranları karardı.

Küre Medya / Haber Merkezi
Fethullah Gülen hareketine bağlı yayın organları bir şok daha yaşadı. Gülen hareketinin en geniş yayın kolu olarak bilinen Samanyolu Yayın Grubu, bugün saat  00:00 itibariyle Türksat'tan çıkarıldı. Karar, Samanyolu TV, Samanyolu Haber, Mehtap TV, Ebru TV, Burç FM'in de aralarında bulunduğu 13 kanal ve radyoyu kapsıyor.

Daha önce uyarı yazısı gönderilen 13 kanal, bu gece yarısından itibaren Türksat üzerinden artık yayın yapamayacak. 

Yukarı Dön



Etiketler:

Henüz yorum bulunmamaktadır!

Yorum yapyorum

 

Kategoriye Ait Diğer Haberler



Ana Sayfa | Yazarlar | Güncel | Haberler | Dünya | Yorum Analiz | Röportaj | Medya | Etkinlikler | Kültür Sanat