Rus kanalının yayını durduruldu


Rus kanalının yayını durduruldu

A+ |Normal |A-

Son güncelleme: 11 Haziran 2016 Cumartesi 18:22


Arjantin’de Rusya’nın propaganda kanallarından Russia Today (Rusya Bugün) kanalının yayını durduruldu.

Küre Medya / Haber Merkezi
Russia Today kanalının internet sitesinde yapılan açıklamada, söz konusu kararın Arjantin Radyo ve Televizyon Yayını Dairesi tarafından kabul edildiği ve 60 gün sonra yürürlüğe gireceği belirtildi.
 
Rus propaganda kanalı, yayınının frekansının Arjantin'in ülke içi yayınlarında kullanılmak istendiğinden dolayı durdurulduğunu savundu. Bununla birlikte Russia Today yayının sadece ücretsiz yayınının durdurulduğu, kablolu yayınının devam edeceği kaydedildi.
 
Rusya’nın Russia Today propaganda kanalının Arjantin’de İspanyolca yayını 2014 yılında Rusya Federasyonu Devlet Başkanı Vladimir Putin ve Arjantin’in eski Devlet Başkanı Cristina Fernández de Kirchner tarafından başlatıldı.
 
İspanyolca yayın yapan Russia Today kanalının ülkenin devlet televizyon ağına dahil edilmesi, Arjantin’de yabancı bir kanala bu tip bir imkan sağlanması açısından bir ilk olarak kabul ediliyordu. Propaganda kanalının haberleri, Arjantin nüfusunun yüzde 80’ine yönelik yayın yapıyordu.

Yukarı Dön



Etiketler:

Henüz yorum bulunmamaktadır!

Yorum yapyorum

 

Kategoriye Ait Diğer Haberler



Ana Sayfa | Yazarlar | Güncel | Haberler | Dünya | Yorum Analiz | Röportaj | Medya | Etkinlikler | Kültür Sanat